31 augusti 2012

Minä itse, en kukaan muu

Äntligen fredag! På håltimmen idag så gick jag och Ida och kollade på blommor för morgondagens konffis men bestämde oss för ett ganska tryggt och vanligt val. Söker dem sedan i morgon på vägen till festen. Sedan satte vi oss på café och drack smoothie och var helt megasugen på allt gott där fanns, alla ljuvliga croissanter och maränger. Från en sak till en annan så är lacrosse en helt awesome sport, spelade det på jumppan idag och det var jätte roligt! Det kanske skulle ha varit en sport för mig.. hmm. 
Träffade Shimy och Iita snabbt efter skolan varefter jag cyklade hem och räknade måndagens matematikläxa samt lite till för att vara säker att jag kan dem, nörd I know. Kom just hem från gymmet och nu sitter jag här hemma och tar det helt lungt, kvällen kommer att fortsätta med lite franska och tv och sedan tidigt i säng. I morgon kommer det bli helt awesome! 
Nej jag är inte naken, har faktiskt en bikini på mig. Men guud vad jag saknar denna brunhet, försvann genast!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar