15 augusti 2012

Happy feet says hello!

Efter att ha cyklat en 10km cykeltur med pappa igår så att mina lår brände och jag var ganska slutbränd så förväntade jag mig att känna något av det nu dagen efter, men nej. Ingeting vilket nog är helt skönt. Men alltså sjukt skönt var det och sen när man ännu hade pappa som kämpade mig framåt när jag inte mer skulle ha orkat, var en riktigt bra träning.
På morgonen åkte jag till gymmet för att träna där kring 7:30 en skön morgonträning, hade nämligen 10ans morgon. Kom sen till skolan pigg och nydushad och hade min första franskatimmen som faktiskt gick helt bra! Vi har en ganska huge franskagrupp, 4 personer, som nog är helt bra för att undervisningen kanske är lite effektivare än i en större klass. Var då min första ordentliga skoldag och måst nog säga att det inte var så illa, gillar gymnasiet mycket mer än högstadiet.
Efter skolan gick jag till Tommy och tittade där på film i en stund före jag promenerade hem och måste säga att jag nu när jag kommit hem känner mig tröttare än jag varit på länge. Nu efter att ha ätit massor av mammas naminami broccolisoppa så ska jag läsa lite franska, skriva min finska essee så att jag inte behöver göra den under veckoslutet och sedan bara ta det lugnt resten av kvällen och vänta på att min danske bestie loggar in på facebook.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar