13 augusti 2012

Smoothie

Mamma och jag har nu ganska länge försökt få Sandra att också börja som morgonmål dricka en smoothie som innehåller det där "protein"pulvret varifrån man får alla vitaminer, mineraler och proteiner.. men eftersom pulvret ger en mild eftersmak så har hon inte gillat det. Själv brukar jag mixa in jordgubbar, hallon, banan m.m och alltid växla med smaken för att man efter en tid tröttnar. Min egna favorit är hallon.
Idag prövade jag då på lite annorlunda smak och mixade i banan och lite kakao-pulver och resultatet blev helt supergott! Fick också det lilla som pulvret smakar (söt vanilj) att döljas och kan hända att jag nu har en ny favorit, smakar nämligen som VilleVallaton banan pinnen. Lät också Sandra smaka och känner mig väldigt stolt över mig själv för att äntligen hittat en smak hon gillar!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar