29 augusti 2012

oh là là!!

Look at that shoulder, woho!
Igår blev det ett tungt arm&axel pass på gymmet som då idag kändes skönt i armarna, idag drog jag sedan en magträning och planerna är att i morgon på morgonen sticka till gymmet före skolan för att dra en träning bestående av cyckling och springning.
Skolan smakade inte alls idag, alla tråkiga timmar på en och samma dag. I morgon blir det inte värst mycket bättre men det är bara att stå ut med det. Som det nu ser ut kommer det bli en hemmakväll på fredagen för tänker ta och jobba på skolarbeten en bit, finska projekt, borde läsa på matematiken så jag på riktigt förstår den samt så borde jag läsa en hel del franska för det känns som jag redan håller på att falla av då vi går så snabbt framåt. Sams så skulle det vara superbra att sova en natt helt ordentligt, gå och sova tidigt och vakna sent. 
Hade volleyboll idag på jumppan och det är nog den enda bollsporten och lagsporten som jag gillar att spela, helt superkul! Sen efteråt följde jag med en vän till biblioteket (fan är där hela tiden känns det som, 2 dagar i rad är för mycket) .
Min saknade lillasyster kom också hem idag! Hon har varit borta i 2 dagar på lägerskola och har saknat henne massor då hit har varit så tyst.
/sofia

Det inlägget blev råddigt märkte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar