7 augusti 2012

Next summer

Eftersom jag då bestämde mig för att inte söka som utbyteselev så började jag fundera på att istället åka bort nästa sommar på någon språkresa. Platsen jag skulle åka till är inte svår att bestämma, Los Angeles är den stad jag velat besöka länge och när man har möjlighet att välja så är valet lätt. Måste diskutera här hemma lite om denna möjlighet samt längd, skulle helst villa åka till en lite längre tid än det vanliga 3 veckor. Ska också fundera på om det skulle bli billigare att skippa den här språk resa grejen och bara åka med en vän dit för några veckor (fortfarande för en längre tid än 3), då skulle det ju vara friare dock så är det ju då inte samma sak som språkresa. Haha fan alltså den där iden låter helt flippad när jag skriver ut den...
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar