19 augusti 2012

Anna mun olla syypää sun hymyyn

Det finns inget intressant att berätta om gårdagen, kan bara säga att en enormt tråkig lördag var det! Vaknade 10 och min dag började med att ligga under täcket med datorn i famnen och skriva esseér (hur skrivs det egentligen?) samt samtidigt äta morgonmål bestående av rostat bröd med getost, har under senaste dagarna blivit lite undantag från min normala vana av smoothie som morgon&kvällsmål då pulvret tagit slut... tur så får jag under dagen hem ett ny burk av det, är så van i det så saknar det redan. Sen drog jag lenk till gymmet, cyklade 20min på konditionscykel varefter jag drog tung arm&axlar träning. Pappa befann sig på gymmet samtidigt som jag så han visade ett par övningar jag kunde pröva och känner redan nu av muskelvärk... i väntan på morgondagen.
Sedan har jag städat rummet som under en skolvecka förvandlats till ett enda kaos och fixat mina naglar , resten av kvällen kommer jag sitta med näsan i franskaboken. Ha en bra Söndag! :)

Några kan inte tåla finsk musik, för mig klickaa de ibland jätte bra!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar