20 augusti 2012

Maybe it's just what I need

efter en ganska lång tid.. känns det igen underligt
Mitt skolhumör har nu ren sjunkit till typ 1, efter denna dag minns jag igen hur tungt det är.. och det kommer bara bli tyngre! Hade idag min första matematiktimme, introduktion inför lång matematik, och jag var helt stum hela timmen för tycktes inte fatta något av det. Nu efter att ha räknat hemma i lungn och ro med lite hjälp och tips från pappa så verkar det inte mer så omöjligt, ganska bas saker. 
Det märks att hösten nu är på väg för när jag cyklade till gymmet så FRÖS jag, det var helt jätte kallt jämfört med vad det varit under de senaste dagarna och enligt väderleksrapporten på nätet så ska temperaturen bara sjunka under närmaste dagarna. Hade lust med att träna en riktigt tung träning så det blev 30min på wave (tar i rumppan och benen), 15min intervaller på konditionscykel varefter ett par rumpmuskelövningar. Nu är jag nöjd och hungrig och resten av kvällen kommer jag igen ha sällskap av min franskabok, kuuuul.

Det är faktiskt jätte bra att jag på torsdagen ska gå och fixa mina fransar igen, känns som jag bara skulle ha ett par kvar! Borde också skaffa några snygga höstskor men har ingen aning när jag skulle ha tid och var jag skulle hitta dem..
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar