28 augusti 2012

Take me back to awesomeland

Hade idag en skön, kort dag bestående av bildkonst och matematik varefter jag och Ida&Ida gick till biblioteket för att låna ut en bok till finskan. Haha träffade på en alldeles för stor del vänner och spenderade till slut en hel timme sökandes efter någon intressant ursprungligen på finska skriven bok, nästan omöjligt. Hade också glömt busskortet i en annan rocks ficka och ofc hade jag inga kontanter så måste gå via mammas jobb för att få pengar förrän jag äntligen slapp hem!

När gymnasiet började funderade jag på om jag borde hålla mig vid häften istället för att kategorisera allt i en pärm och bestämde mig då för att fortsätta med häften. Har nu ändrat min åsikt då jag vet hur dålig jag är med att hålla häften i bra skick samt så är en pärm snyggare, så har då idag sorterat in allting i en pärm, tog sin tid. Dock så är den bara tillfällig förrän jag hinner skaffa en lite snyggare som jag vill ha men den duger bra så länge.
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar