16 augusti 2012

Högsand

Har haft en riktigt rolig dag idag i Högsand. På morgonen drog vi alla ettor i GGs mot Hangö med lärare och tutorer för att spendera en trevlig dag där och lära känna varandra lite bättre. Lekte en massa olika lekar och små tävlingar på stranden, satt o slösade tid med varann och härjade. Från att först ha blivit skvätt lite vatten på till att jag hamnade och simma med kläderna på, i slutet av dagen var alla mer eller mindre genomblöta. Efter att man sedan försökt torka sig och få bort sanden som fanns överallt så var det lite fotboll som gällde varefter vi hade framför oss en bussresa tillbaka till Grani. Skrattade typ hela bussresan, så bra meno hade vi där längs bak i bussen.
Trött som bara vad ligger jag nu på mitt golv och nolifear mig framför datorn, tänker inte heller göra något annat under resten av dagen, har en vilodag från träningen och inte lust (eller ork) med att göra riktigt något. Har fortfarande sand överallt, helt överallt, och väntar på att slippa i en lång varm dusch, nu när jag har tid så tänkte jag också skrubba kroppen, peela ansiktet, ansiktsmask m.m. ... har inte gjort det på länge.
Väntar ivrigt på samtalet från S-Market som borde komma idag eller i morgon, angående om jag fick eller inte fick jobb där. Skulle kunna komma ren!
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar