10 augusti 2012

Sweat is fat crying

Så skönt att få sova länge och inte behöva stiga upp tidigt, nå den glädjen är snabbt slut då skolan om 3 dagar börjar igen. Sov till 12 och lagade en supergod omelett som brunch varefter jag snabbt drog till gymmet. Har tränat som en galning idag både för att jag haft lust och tråkigt. På morgonen var det mag&rygg träning och senare där sjutiden drog jag med mig mamma ut på lenkki, sprang på Karabackas "pururata" och spurtade uppförsbackarna och guud vad det kändes! Hade ännu efteråt kvar så mycket energi så cyklade till gymmet IGEN för att cykla hårt med konditionscykel och sedan långa tänjingar. Efter all träning denna dag så känner jag mig bokstavligen ganska död, eller mina fötter känner sig lite döda. Annars har jag en ganska awesome feeling!
På dagen där emellan gym-träning1 och lenkkin så var Tommy här och vi gjorde nu inte så mycket, åt och chillade bara. Jag höll på och lagade mig för att gå ut och prövade kläder i en evighet men jag kom aldrig så långt att jag skulle sätta skor på mig och fa iväg, stället blev det då mer träning.

Lenkkande är nog inget för mig, lenkkin är liksom inget som jag gillar sådär jätte mycket. Spurter igen går hur bra som helst menjoo. Skulle villa springa så tunga lenkkin att jag efteråt skulle vara helt död men har bara inte motivationen att pusha mig så långt då jag inte känner för att det är skönt. Ska då troligen börja med spinning som aerobisk träning vid sidan av gymmet, måste bara checka var.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar