23 augusti 2012

Whisper a wish to a butterfly, and it will fly to heaven and make it come true

Senaste dagarna har gått åt skola och träning och har därför inte känd behov eller intresse av att blogga. Har inte på länge skrivit mina långa romaner till inlägg, hade då lite överlopps tid och skrev en igår... eller försökte och som ni märker är jag lite rostig, kan man väll kalla det. Texten ville inte alls komma så flytande som den brukar. Var idag och fixade mina fransar one last time, ska inte mera behålla dem efter denna gång för orkar inte slösa så massa pengar på det. Till och med så saknar jag lite att få sminka mig!
I morgon är det äntligen fredag efter nog en inte så tung vecka, men ändå har man väntat på den. Har inte riktigt hålligt mig vid mina smoothies denna vecka utan proppat i mig mackor och under helgen kommer jag inte alls vara hälsosammare, bästaste (höhö har lust med att använda ett inte så korrekt ord) Ida kommer nämligen och bor hos oss!
Har då framför mig en fredag med skola från 10-16:00, varefter jag ska och lämna tillbaka nyklarna till min gamla arbetsplats. Sedan blir det säkert fixning inför en hoppeligen lyckad kväll! Ha det så bra!

/sofia

2 kommentarer: