11 augusti 2012

Years that have passed

Jag och Sandra gick här en dag igenom gamla fotoalbum och hittade hur söta bilder som helst. Det var jätte roligt att se hur man sett ut och hur man förändrats, vi typ grät av skratt. Bjuder då nu på några bilder från när vi var små, söta och goda. Ni kan också se hur rödhårig jag egentligen är, på gamla bilder syns det väldigt tydligt jämfört med hur mitt hår nuförtiden ser ut efter all färgning och blekning.
 Några bilder på mig när jag var lite mindre..
 .. och några på Sandra.
 Vi två och våra moments together.
 Jumppan, oiih saknar<3
 Jag berättade i något tidigare inlägg om att jag och Sandra hade våra fashionshower.. 
här ovanför kan ni se hur det såg ut...

 Det var bara ett måsta att lägga upp denna bild från någon födelsedagsfest jag haft. 
Alla så små och söta.. några kanske känner igen sig själva ;)
Här är då bilder från dagis till 8:an i rätt ordning. Var inte med på 9:ans fotografering så det sista får ni inte se. Gud vad man har förändrats!

/sofia

2 kommentarer: