27 augusti 2012

Banana smoothie

Var en ganska superdag i skolan. Frös hela tiden, höll på att somna på varje timme för jag var så trött, allt tycktes gå helt fel, minsta lilla sak höll på att få mig att flippa och så lyckades jag på natten få gräl med en vän vilket var en av orsakerna till att jag var på så dåligt humör. Ännu "kirsikkana päälle" så tappade jag o Saga bort oss i Kasabergskogen när vi orienterade på jumppatimmen. Good day.
Kom då hem med skjuts av Sofies mamma och satt då och proppade i mig 2 stora knackorvsmackor och nu förfaan. Sade redan några veckor tidigare att jag ska börja äta superhälsosamt igen och trimma kroppen till bästa skicket någonsin, gissa om det gick så bra. Men nu så tänker jag på riktigt ta mig i kragen och göra det, träning och endast hälsosam mat.. annars blir det ingen iphone 5 för denna tjej, punk slut bestämt.
Var av och ann till gymmet med skjuts denna gång, blev en magmuskelträning och det var typ en vecka sedan jag senast drog en så det brände skönt. Har inga läxor tills i morgon men tänker frivilligt sätta mig framför franskaboken och läsa grammatik, nu har jag nämligen en ordentlig orsak till att lära mig tala under ett år!!  ;)
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar