14 augusti 2012

First day of school

Första skoldagen är då avklarad. Eller egentligen var det inte så mycket annat än att lyssna som jag måste stå ut med, vanliga timmarna börjar i morgon. En hel del gamla ansikten var det man träffade på men också ett par nya samt så har jag i min "intressegrupp" en utbyteselev från Tyskland. En helt rolig överraskning, slipper och öva min engelska också lite... bara jag vid något tillfälle får upp min mun.
Har första timmen franska i morgon på morgonen och är lite nervös inför hur det kommer att gå. Har bestämt mig att på riktigt lära mig det språket så tänker inte sluta det mitt i som jag gjorde med ryskan, det var bara för svårt och ointressant.
Där efter 2 blev det träning och det var seriöst någon GGS samling på gymmet, där var helt för många från skolan samtidigt. Borde också förnya lite min träningsrutin för den börjar bli lite för enkel för mig, eller den borde vara lite effektivare så att den skulle kännas ordenligt, ska på veckoslutet försöka få det gjort. Planerade ännu att på kvällen försöka få pappa att hänga med på en cykeltur, lite aerobisk träning borde också ske ibland.

/sofia

Påminner er om att fortsätta fråga till frågestunden några inlägg tidigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar