8 augusti 2012

Sommaren är slut

Moi gillar ni min morgonrock xd
Sov så bra denna natt, ända tills väckarklockan störde min sköna sömn kl.8:00. Tällast se elämä on, hoppade upp från min varma säng och drog till jobbet. Efter en super jobbig och tråkig jobbdag kom jag snabbt hem och åt och cyklade till gymmet samtidigt som jag proppade i mig en proteinpatukka. Nå en skit dag slutade iallafall med en jätte skön träning, kändes helt jätte bra! Btw så känns det helt som höst redan, när jag cyklade hem från gymmet så var det jätte kyligt... faaan vinter igen. Efter en lång dag är jag nu jätte trött och har inte lust med riktigt något. I morgon har jag igen väckning kl.8:00 och en jobbdag framför mig men slutar 2h tidigare för drar med mamma till stan och lyssna på fitnessmodellen Else Lautala!
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar