30 augusti 2012

Pysseltanterna

Hade med mig en alldeles proppfull BjörnBorg-bag då jag på morgonen gick ut genom dörren. Den var nog nära sprickningsgränsen då jag trängt in alla skolböcker, träningskläder och övrigt skit i den. Hade då en 10ans morgon och största delen njuter säkert med att sova en stund längre än på de tidiga mornarna, jag igen stack och njuta av "sovmorgonen" på gymmet med en konditionsträning. Så skönt att få börja dagen med träning!
Efter att fått låna en bh i skolan av Ida för att jag glömt min hemma på morgonen och gäspande suttit igenom alla timmar så var dagen äntligen slut kl.16:00. Brukar vara jätte energisk och glad de dagarna då jag fått träna på morgonen men denna dag var ett undantag, var sjukt trött och hade ingen energi att koncentrera mig på det jag borde. 16:00 slapp jag då äntligen bort och jag och Ida åkte raka vägen till Sello för att köpa lite pysslingssaker varefter vi fortsatte vidare till mig. Värmde mat och bredde oss ut må mitt golv med en massa pysslingssaker, mat och dator. Satt sedan där i ett par timmar och pysslade ihop ett... ja ni ser sen;) Roligt hade vi och skrattade en massa!
Denna vecka gick sjukt snabbt och i morgon är det redan fredag! Har inga läxor för en gångs skull vilket är jätte skönt så tänker ta och lägga mig framför datorn och kolla igenom några episoder OneTreeHill. Ha en bra kväll!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar