17 augusti 2012

Önskar att jag glömde, det du kom ihåg

Efter en ganska skön skoldag innehållande modersmål, bildkonst, håltimme och gymnastik så är jag hemma igen. Satt hela håltimmen i mäkken med Becca, Ida och Anna och smaskade i mig glass, väldigt klokt så där just inför en jumppatimme. Sen hade vi då friidrott i regn och jag har säkert aldrig tidigare jumppat så ordentligt! Tänker ju satsa ordentligt på gymnasiet så varför inte samtidigt på gymnastiken också? Har alltid varit jätte passiv på jumppatimmarna så nu blir det en förändring i det! Efteråt blev det lite gymmande, när man nu färdigt hade på sig jumppakläder, dock hade jag inte humöret helt på topp så träningen gick sådär. Vet inte vad det just nu är med mig för tycks inte få någon träning att lyckas bra?
Nu har jag duschat och ätit och får se om jag snart börjar laga mig igen. Har faktiskt lust med en utgång såhär förstå veckoslutet efter skolstarten men så klart händer det inte så mycket.

Fick också idag veta att jag fick jobb på S-market nere i Grani centrum! Jeeeeeeejjj glad, det borde man ju fira!
Eftersom jag har lite bildbrist nu så bjuder jag på en gaaaaammmal 
bild. När såg jag ut såhär? o bilden e helt röd, hmm... sjuan?

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar