9 augusti 2012

Else Lautala for Herbalife

Är nu äntligen hemma, efter en sjukt lång hemresa från stan... eller den tog lång tid. Jag, mamma och Pirjo stog i kamppans hiss och talade i närmare 4 minuter före vi började undra hur resan ner till parkeringshuset tar så lång tid, vi insåg sen att vi glömt trycka på knappen.. tre blondiner i en hiss slutar inte bra!
Efter ha suttit med en icelatte i handen hela dagen på jobbet för att hållas pigg så cyklade jag klockan 16:00 snabbt hem för att laga mig inför föreläsningen. Drog sen ganska snabbt iväg med mamma mot stan för att gå och höra på Else Lautala som tre gånger vunnit världsmästerskap i fitness. Hon har då en längre tid använt Herbalife produkter (de jag använder) och var då och talade på ett Herbalife event i dag. Alltså gud vad fin hennes kropp är, så vackert tränad och harmonisk. Hon var jätte utstrålande och hennes talande var jätte motiverande, att höra om hennes träning, matvanor, tävlingar och liv med fitness som hobby/yrke var jätte intressant. Har faktiskt på senaste tiden intresserat mig lite av fitness och har hållit på och ta reda och läst om det på nätet, låter sjukt intressant och nu när jag hörde Else tala så jihuuu!
Nu med denna motivation väntar jag med iver på att i morgon på morgonen slippa till gymmet och träna!
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar