31 oktober 2012

Too many girls want attention, not enough want respect

Onsdagar, de dagar som alltid börjar likadant... med att jag "torkuttaa" min väckarklocka i evigheter förrän jag äntligen orkar dra mig upp ur sängen. Vet inte vad det är men varje onsdag vaknar jag med samma morgondepression. Som tur gick dagen snabbt! Drog nu på kvällen en träning på gymmet som var koncentrerad på nedre delen av kroppen, benen och rumpan. Satte på lite mer tyngder än jag brukar och drog riktigt med maximum, det var länge sedan jag senast drog en lika tung och bra träning... det kändes superbra! I väntan på att mina ben i morgon kommer vara alldeles stela.
Har idag också talat ett alldeles för långt långdistans-samtal med pappa som befinner sig i Indien, för att vara min pappa var han på otroligt pratsamt humör.. saknar tydligen sina flickor här i Finland.
Nu är jag instängd i mitt rum resten av kvällen då mamma har jobb-bjudning och jag inte har lust att stå där i vägen, är inte heller på värst pratsamt humör då det nu efter träningen känns som om all min energi runnit ut, så ska det väll kännas också! (Ida skicka hälsningar och ursäkter åt din mamma om hon tyckte illa om mig, sej att ja brukar vara pratsammare men att ja nu var jätte trött..)

Visade sig också att jag måste hoppa ur hårmodell-keikkan då jag inte får bytt bort min jobbtur den dagen, skulle faktiskt inte ha velat missa den men för tillfället ser det ut som om den kvällen skulle måsta spenderas på jobbet..

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar