16 oktober 2012

I'm going to succeed because I'm crazy enough to think I can

Sista delen av provutgivningen skedde idag och samtidigt medan vi fick ut bildkonstprovet så fick vi höra om de andra bildkonst-kurserna som skolan erbjuder. Medan andra suckade så lyssnade jag extra noga på vilka kurser som intresserar mig, funderade på att göra studentdiplom i bildkonst. Skulle kunna vara klokt med tanke på utbildningen i framtiden. Men inge bråttom med de tankarna, ännu behöver jag inte bestämma något, som tur!
Mitt nya sätt att hålla motivationen uppe fungerar faktiskt ganska bra och träningen idag gick helt super! Ehh fastän några tycker att mitt sätt att motivera mig/hjärntvätta mig själv är helt sjukt .. så det fungerar faktiskt! Berättar kanske senare mer om mitt nya super bra sätt..
Nu tänker jag nörda mig framför kemi just for fun, nej men vill på riktigt lära mig det. Jag försöker hinna slänga in ett inlägg i morgon men är inte 100%säker på att jag hittar tid för det!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar