11 oktober 2012

I like you because you join in on my wierdness.

vadå god?
Torsdag idag vilket på mitt schema är den längsta skoldagen på veckan och som innehåller alla de tyngsta ämnen. Det betydde också att det hemma väntade en hög med läxor när jag igår 10 tiden kom hem från jobbet. 8:15-16.00 satt jag idag i skolan och hoppade sedan genast i mammas bil för att åka till matbutiken. Nu är morgondagens mat köpt, hela huset städat (stolt över mig själv)och allt skit från mitt rum gömt någonstans. Allt klart för i morgon och då smäller det! Taggar!

Idag var det en aerobisk träning som var i tur och den var denna gång en 10km tuff cykel-länk i det aningen kyliga vädret, nej det var nog riktigt kallt för att cykla! Börjar nog småningom vara tur att lägga cykelt i ett förråd för vintern och börja gå eller springa ute i stället.

/sofia

3 kommentarer:

  1. ja ser typ int skillnad om de e du eller din syster?!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. haha joo vi e no ganska lika, o nu nä hon ha växt massor så ja vill int ens veta hu likadana vi se ut om 1 år! :D men ännu e vi int så lika att man int sku se skillnad !

      Radera