18 oktober 2012

I'll keep searching for my kind of perfect



Vädret ute är igen ett typiskt Finlands-väder. Känns som om jag int upplevt en solig och skön höstdag på evigheter, vatten bara öser ner varje dag och förvandlar miljön till en enda grå massa. Kom då just hem från gymmet cyklandes i ett duggregn och känner mig tröttare än trött. Kan bero på det att jag igår kom hem på morgontimmarna. Nu tänker jag ta en lång kokhet dusch, nu när jag äntligen har möjlighet till det! Vi lyckades då få sönder duschens termostat här hemma och har nu i en vecka hamnat duscha i vatten som kan klassifieras som kallt, man vill inte stå länge där då man typ fryser. Blir troligen film number2 på kvällen, har så filmlust och myslust idag.
Såg tidigare på dagen Hungergames för första gången, har inte varit så intresserad av den så jag skulle ha orkat dra mig till en biosal då den kom ut. Har hört en massa bra om den och blev riktigt besviken, tycker den var skit. Inte alls bra och berättelsen sket det för filmen vid några ställen vilket gjorde att den inte var det minsta intressant. Det är nog ingen film jag skulle se på nytt! 

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar