20 oktober 2012

I Love Me - mässan och lite till

Igår åkte jag på morgonen till Böle för att gå på ILoveMe-mässan med Ida. Andra Ida gjorde oss också sällskap där på plats. Där fanns då alltså Mode-, Gold&Silver-watch-, välmående- och skönhetsemässan samtidigt. Gick då runt där i ett par timmar, tittade på allt möjligt, åt och samlade på oss olika flyers. Hittade nog ett par ganska bra saker, för superbra pris!
Nagellack för 3,20€/per
Örhängen 16€ tillsammans
För tillsammans 25€ satt jag ett par hål till vid öronen och sedan en i "sisä-ruston"
Epilator för 20€ 
Efter mässan så rusade jag till jobbet till 16:00 där hela min kväll gick åt och efteråt åkte jag hem för att få mysa i det varma, en av orsakerna var att mina öron dunkade massor efter att ha skjutit hålen. Denna dag fortsätter med jobb igen från 12:00-18:15 så där på kassan kommer jag spendera min lördag, efteråt har jag tänkt trampa till gymmet. Har en bra lördag!
/sofia

4 kommentarer:

  1. skulle du kunna göra ett inlägg där du nämner top 10 (eller fler) vackraste/finaste sångerna genom alla tider som du tycker bäst om? :)

    SvaraRadera
  2. oi vitsi fin dendö sisäruston!!:)

    http://www.lisamarias.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. tackar! Ja e själv jätte nöjd me den :)

      Radera