1 november 2012

Min dag

Idag är typ första gången sen skolan började då jag inte har några som helst läxor. Känns så skönt! Det värsta med denna årstid är att då man slutar skolan sent på eftermiddagen så börjar det redan mörkna ute, så när jag och Ida gick ut genom skoldörrarna klockan fyra så var det nästan mörkt vilket var jätte deprimerande.  Vi två åkte då till stan för lite last minute shopping inför morgondagens Halloween firandande och det är nog sista gången jag, och troligen också Ida, går in i en costume-butik dagen före Halloween. Saken är nämligen den att när vi kom in genom dörrarna till Punanaamio så var det proppfullt där inne! Förresten lyckades vi med att tappa bort oss lite fastän vi gick med navigator i handen i H:fors, hur lyckas vi. På hemvägen blev det ännu ett snabbt besök i Sello förrän jag fortsatte hem, var hemma ca. en kvart förrän jag drog vidare till gymmet. Hade bara sådan lust att jag måste gå och dra en magmuskelträning! I morgon har jag i planer att ännu dra en par kilometers lenkki förrän jag och Bex börjar laga oss. Nu börjar klockan närma sig 21:30 och tänker hoppa i en snabb dusch och sedan ta och påbörja mina historiauppgifter, jaa jag har en dag utan läxor och jag gör andra läxor frivilligt... born to be geek.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar