28 oktober 2012

Can I just stay here, Spend the rest of my days here

Detta veckoslut skulle spenderas framför historia och kemiböckerna, men i stället har jag igen hittat mig framför datorn. Min skolmotivation är inte riktigt på topp. På fredag kväll har man bara inte lust med att tänka på skolan och efter jobbet igår var jag så trött att jag helt enkelt inte orkade göra något annat än slappna av framför tv-serier. Nog för att jag snabbt läste igenom kemin där kring 12 på natten. Jag är glad över mitt beslut att stanna inne detta veckoslut, för första gången på länge känner jag mig avslappnad och glad för att en ny vecka ska börja.
Vädret utanför idag är alldeles ljuvligt, frostigt och soligt och väldigt vackert. Stack ut en sväng med Sandra och fotade ny profilbild åt henne med hennes nyklippta hår och bara måste lägga upp ett par bilder på henne, min vackra syster. Jag själv ser inte så fotogenetisk ut idag så att man skulle kunna knäppa kort på mig så ni får klara er utan.
Medan jag då det här veckoslutet satt här hemma i det varma så var troligen största delen ute och firade Halloween på något håll. För min del blir Halloween firandet till först nästa veckoslut. Hur firade ni Halloween?

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar