25 oktober 2012

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself

Idag steg denna tjej upp klockan 2:30 på morgonen och började laga mig, förrän jag insåg att klockan inte var 6:30 och kravlade tillbaka till sängs, störd på att min sömn avbrutits. Den första ordentliga frosten kom idag och vädret kändes kallare än kallt när jag under skoldagen sprang ut och in och besök till Varuboden. Sedan satt jag då igenom en dag som kändes som något liknande en evighet, 8:15-16:00 på skolbänken varav sista timmen var en engelska lektion med vikarie som var den underligaste någonsin.
Hemma diskuterade jag med pappa om engelska-timmens höjdpunkter med vikarien som var lite.. speciell kan man kalla det. Det visade sig då att denna lärare var en av pappas före detta lärare och han typ dog i skratt när han fick höra hur hon betett sig mot oss.
Efter dagens ben&rump-träning samt lenkkin hem så sitter jag nu i soffan och känner hur muskelvärken sakta men säkert är på väg, skönt. Ska ännu lida lite framför kemin förrän jag lägger mig, hoppeligen tidigt, för att orka igenom en sista skoldag före veckoslutet.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar