6 oktober 2012

Hälsningar från en trött tjej

Tänkte meddela att jag fortfarande är vid liv efter gårdagen. Var då på Abi-festen igår och fastän det i början var lite tråkigt så blev kvällen bättre ju senare det blev o desto mer folk drack. Festens tema var "ups jag kom fel" och jag var hos Saga och lagade mig tillsammans med henne. Vår outfit var bankrånare, eller det var vad den skulle vara, vi tappade nämligen hälften av vår utklädnad då pipo, hanskar och skinnjacka var lite varmt att dansa med. En super lyckad kväll var det med massor dans och nya bekanta. Ska helt snart åka iväg till stan med familjen för att äta varefter jag får titta vad jag på kvällen hittar på, eller om det blir en hemmakväll framför Pirates of the Caribbean  för typ 10 000:de gången.

Jag har en gul banan gjord av plast på mitt bord, hmhm.


/sofia

3 kommentarer: