22 oktober 2012

Running is a huge pain in the ass, but it will surely get me a nice one

Måndag och trots den dåliga starten på dagen så hade jag en massa överlopps energi. Efter skolan blev det arm-pass på gymmet och sedan slängde jag snabbt hem min väska och fortsatte ut. Denna gång på lenkki med Sandra, närmare en timme trivdes vi ute och springa och med en snabb visit hos våran frissa, där mamma för tillfället satt hos, för att hälsa på han vi också med på vägen hem.

Och för att jag känner mig så shockad (är jag skit eller skit då jag inte vet hur det skrivs) så tänker jag dela med mig av detta, det känns som om man skulle ha ljugit för mig i hela mitt liv... nästan. Jag som hela tiden levt på tron om att vi på julen kommer mellanlanda i Singapore, fick då igår veta att vi istället mellanlandar i Hongkong... kände mig lurad.

/sofia

4 kommentarer:

  1. e de nån stor skillnad fö dig att chilla på hongkongs flygfälts iställe fö singapores? :D /bex

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo bex helt huge! nää men ja ba ble helt -.- fö att man hade sagt ti mig att de va singapore vi sku ti

      Radera
    2. noo men hongkong e o en kiva plats! :) /bex

      Radera
    3. no ja kommer ju att uppleva så massor av den... d.v.s. flygplatsen (Y)

      Radera