14 oktober 2012

Söndagen den 14 Oktober

Underkläder, preventivmedel, smycken och smink, samt alldeles för mycket karkki fetare så har jag äntligen fyllt 16. Gårdagen var jag en stund och hälsade på i Bamses garage varifrån jag gick vidare till Elsa. Skulle hem tidigt för att jag idag har jobb men förrän jag äntligen slapp i säng hade klockan redan hunnit bli 1, och jag dyblöt då det regnade ute då jag cyklade hem. Hos Elsa var det riktigt trevligt och det var jätte skönt med en lite lugnare kväll då man kunde sitta och tala med alla. Nu har jag då kastat på mig ansiktet och ska där om en timme åka till jobbet , skulle inte alls orka för söndagar är dagar jag gillar att spendera i sängen men no can do, työt on tehtävä.
Nästa vecka kommer vara trevlig, bara 3 dagar skola och sedan börjar höstlovet på torsdagen. I morgon ska jag och köpa ett nytt gymkort och lönen borde dyka upp på konto, jejj. Sista provutgivningen sker på tisdagen, vilket jag inte väntar på med så stor iver. Ska troligen modellera som hårmodell på onsdagen och göra ett besök på modemessan med Ida i slutet av veckan. Kanske jag hinner med en lätkämatch också, får se.

/sofia

4 kommentarer:

  1. varför är där kondomer?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. fö ja fick en hög av dem ti present.. :D

      Radera
  2. vad skulle du då andvända dem till riktigt..?:) hahsha int gör du väll det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker det räknas till mina privatsaker som jag inte tänker diskutera på bloggen. Så om du ursäktar så tänker jag inte svara på den frågan :)

      Radera