8 oktober 2012

October

Måndagen den 8 oktober och första dagen på andra perioden. Detta betyder också att min seriösa träning började idag, okei med ett lite slöare pass än det brukar för att jag blev distraherad hela tiden av något. Nå men i alla fall så kommer jag att ta tag lite hårdare men ätandet och träningen.

Det mysigaste med hösten är typ att ha massor ljus tända i ett mörkt rum och ligga med någon skön kille under täcket och kramas och titta på film, eheh enda problemet är att killen fattas så detta är inget jag kommer att hålla på med denna höst. Får duga med att ligga ensam under täcket, buhuu. Nej jag klagar inte på hur ensam jag känner mig och hur desperat jag är för att hitta en kille, för det är jag inte alls. Det är riktigt bra så här. Har då nu i redan några dagar suttit på mitt rum med tända ljus som sällskap.
Så här på tal om blomkrukår, när jag på morgonen gick ut genom dörren för att bli mött av regn och kyla så hade jag så lust med att återvända in och beställa första möjliga "äkkilähtö" till något varmt land. Jag som har sagt att jag älskar hösten, regn är då inget jag gillar och frös hela dagen i skolan. Tänker plocka fram lite varmare tröjor, oversize koftor och ugg here I come!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar