24 oktober 2012

Bonsoir

Här sitter jag på golvet i mitt rum och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar igenom en träningsvideo efter en annan. Just kommit från gymmet och tackade nej till skjuts hem och sprang i stället, var jätte skönt då det var så kallt. Svettiga jag sitter då här på golvet mitt bland allt kaos som uppenbarar sig här i mitt rum för att jag inte har lust att sitta på stol eller i sängen då jag tränat och är svettig, det är väl förståndligt.
Jag som redan nu fryser måst på fredagen redan stå ut med minusgrader... och på lördagen med snö! Snö i oktober, jag har födelsedag i oktober och jag minns inte en enda gång då det skulle ha snöat redan i denna månad, vad är det som händer? Snön borde ju inte komma förrän i typ början av december... vi kan ju skylla på klimatuppvärmningen.
Nu dusch, sedan kvälls-smoothie förrän jag hoppar i säng och spenderar än en till kväll framför tv. Denna gång nya episoderna av GossipGirl som äntligen dykt upp!

boring life /sofia

4 kommentarer:

  1. De snöar nästan varje år första gången i oktober de ba fösvinner direkt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int säkert! De kan int göra de!

      Radera
    2. Haha jo:) första snön brukar komma i oktober.. :D

      Radera
    3. ja ha typ vari i ide då nä de nu ha snöa i oktober....

      Radera