1 oktober 2012

I would like to eat you up... you're so attractive

På grunda av att det är provvecka på gång så kommer det inte att dyka upp några speciellt intressanta inlägg. Hade planerat på att satsa helt ordentligt nu på provveckan och ta paus med att träna och seriöst sitta med näsan i böckerna varje dag, men så har det inte riktigt gått. När skulle det gå som jag planerat?  Har då ändå hittat mig på gymmet varenda dag för att jag inte kunnat koncentrera mig och stuckit dit i stället. Trots det så har proven hittills gått helt bra, får nu se om franska-provet går lika bra i morgon. För tillfället ser det nämligen ut som om jag skulle ha en lång natt framför mig med mina älskade böcker.
Efter att ha fått en motiverande träningsvideo skickad åt mig idag så förstörde det då min koncentration helt och hållet och orsakade att jag drog till gymmet, igen, för dagens aerobiska träning. Kommer här inom kort berätta lite om det nya träningsprogrammet samt veckoschemat jag efter provveckan börjar med ordentligt, har nu redan sakta börjat vänja och köra in kroppen i den nya sorts träningen.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar