21 oktober 2012

Lazy Sunday

Klockan har inte ens hunnit bli 18:00 och jag ligger redan under täcket i min säng, här tänker jag också stanna resten av kvällen! Skulle vakna tidigt idag för att hinna med en massa men så klart sov jag bort halva dagen till 11. Dagen har bestått av läxor, träning, nami mat och ännu mer läxor, läxor, läxor.
Har nyss gjort en facemask, nyppat mina ögonbryn och provkört min nya epilator. Insåg också att det seriöst tar jävligt sjukt, får väll bara bli van i smärtan.  Fastän jag vet att jag borde fortsätta med att arbeta på projekt och allt möjligt annat så tänker jag bara ligga här i min sköna säng och kolla på one tree hill resten av kvällen, för en kväll bara låtsas som om skolan inte skulle finnas.
Jag som nu i närmare 3 veckor ätit lite hur som helst med salt och sött så tänker nu ta mig i kragen, i morgon är det goodbye ohälsosamt och hello inget gott! höhö nej denna gång ska det hålla, som jag tidigare sagt så är min self-diciplin den sämsta som finns.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar