30 oktober 2012

Stop being so afraid and start living instead

Det är väldigt sällan jag orkar blogga efter jobbkvällar men denna är ett litet undantag. Fastän mitt huvud ger tydliga tecken på att jag borde gå och lägga mig så orkar jag inte sätta ifrån mig datorn riktigt än. Dagen har gått hyfsat och glatt men gjorde på morgonen misstaget att ta den tunnare höstjackan i stället för min sköna vinterjacka och gick då och led då jag darrade i nordvinden som blåste hela dagen. Eftermiddagen och kvällen spenderades bakom kassan och hade en av de mest humoristiska jobbturerna någonsin, när man har en aningen trögare person på motsatt kassa som sällskap och båda är så trötta att vi gäspar varannan minut så kan inte humorn sitta bättre.
I morgon har jag en eftermiddag utan några som helst planer, skönt, så tänker spendera den med att ta det allmänt lugnt och senare mot kvällen dra ett hårt gympass.

Ett litet bonus för denna kväll, en bild från för ca 2 år sedan i Istanbul. Så liten man ser ut, och så ynkliga ögonbryn... man skäms ju. Som ni märker så har denna tjej någon gång haft lite mörkare nyans på håret, när denna bild är tagen så hade jag inte ännu börjat med att färga håret så här syns då min naturliga hårfärg. Nå snart är vi tillbaka mot den färgen igen, så där om ca 2 veckor.
/sofia

1 kommentar: