4 oktober 2012

One day off

Torsdag redan och i morgon sista dagen av provveckan. Stressade inte typ alls, gillade faktiskt den för att man inte hade just någon skola. Nå i morgon är den då slut och så blir det feeest. Hade inte något prov idag och uppfattade det lite onödigt att dra till skolan för en bildkonstförberedande så stannade hemma. Har haft den perfekta morgonen. Sov där till tolv och det var så skönt att stiga upp då man själv hade lust, sedan satt jag för en gångs skull i lugn och ro och drack upp min morgonmåls-smoothie medan jag lyssnade på nrj, dock så var det Finlands och den suger hårt! Nu när jag hade tid så stack jag till mitt gamla jobb för att hälsa på och höra hur det står till där och blev då och drack en icelatte. Nu ska jag ta itu med bildkonstläsandet, har framför mig det som syns på höger sida av bilden... 28 sidor av konsthistoria och bilder på konstverk. Efteråt blir det styrketräning på gymmet.

Bytte då äntligen header och är supernöjd med den. Ljuvliga Rebecca lagade den åt mig och är sjukt tacksam. Kolla in hennes awesome tumblr --> HÄR!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar