18 oktober 2012

Who we are and what were gonna be, we gonna get free

Höstlovet har då börjat och för min del är det ett lov som har jag varit i behov av. Trots allt möjligt jag planerade så stannar jag kvar i Finland och nog harmar det lite, då man ser alla andra åka iväg någonstans. Nå det är nog helt bra att jag sparar pengar nu och inte kommer mitt höstlov vara tråkigt, nej, jag har massor saker planerade. Igår efter att det länge sett ut som om det för min del skulle ha blivit en leffakväll hemma, så drog jag där 20:00 tiden till Ruben för att festa lite loss. Som Ida sade åt mig på kvällen så hittar man en massa intressanta bilder i kameran om man lämnar den på bordet, jag dog lite inombords då jag på morgonen skrollade igenom bilderna. Här har ni nu ett par av dem eller okei de som är tillräckligt normala för att läggas upp på bloggen! En trevlig kväll var det med favorit mänskorna. Älskar er.
 
Så söta! 
/sofia

2 kommentarer:

  1. skulle du inte hårmodellera igår ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. no ja to fel på datum :D de var sen också 6 eller 16 november

      Radera