30 september 2012

'Cos you burn with the brightest flame

Ähh så trött på läsandet så rymde bort från det till en stund... okei för nu snart närmare 3h. Klockan 3 satt jag fortfarande i pyjamas, det har blivit lite som min söndagsoutfit, och har då hela morgondagen läst på matematik och lyssnat igenom videon med lärare som förklarar matematik.. hade faktiskt en massa nytta av det. Lite gymmande blev det också och känner mig nu snart igen färdig för att fortsätta läsa, denna gång på franska. Det kan nog gå ett par timmar tills jag äntligen får upp boken.
Nu ska jag börja klicka runt på nätet lite, har inte internet-shoppat på länge. Ha det så bra!

/sofia

3 kommentarer:

  1. Vilken video? Tell me, vill lära mej oxå...

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå vår mattalärare har gjort en/två videon om innehållet på mattakursen vi går nu... typ repetetition på det man gått igenom på nian. Länk till video 1 -> http://www.youtube.com/watch?v=4slCNeRyFj0 tvåan hittar du i balken brevid:)

      Radera