19 september 2012

So close but still so far away!

Var på jobbet igår så det är orsaken till att inget inlägg dök upp. Idag har det för min del varit en ganska bra dag, har haft en massa energi hela dagen men samtidigt, om det nu är möjligt, varit helt sjukt trött. Borde kanske börja sova lite mer så jag inte skulle gäspa varje minut, skyller gårdagens vakande på webbdejt som blev lite väl lång.
Mamma och pappa åkte idag iväg till Barcelona för en vecka på mammas jobbresa och jag och Sandra lämnades här i regniga Finland. Nå hoppeligen får vi något litet när de kommer hem igen, vi gav ju båda våra listor med;) I morgon dyker då momi&mofa upp här och håller oss sällskap i ett par dagar. Har inte sett dem på länge efter att jag skippat 2 senaste resor som gjorts till dem, så är riktigt glad över att de kommer hit!
Igår var det den dagen igen, den dagen jag inte gillar alls, alltså dagen då skolfotografierna kommer.
Det jag hatar mest typ med hela skolåret är skolfotograferingen. Jag tycker aldrig att mina bilder lyckas och igår fick vi då hem kuverten med bilderna. Surprise så hatar jag mina bilder igen denna gång, därför får ni inte heller se dem här på bloggens sida.

Planerna för idag är att träna, men just nu regnar det ordentligt.. tillräckligt mycket för att det skulle vara alldeles onödigt att cykla till gymmet då jag skulle vara genomblöt då jag kommer fram. Så väntar nu på att det ska sluta regna förrän jag sticker till gymmet. Har inte tränat ordentligt på länge och måst slippa och träna NU! Gillar inte den här känslan. Så här från en sak till en annan så kom Herbalife-paketet med mina pulver och saker äntligen! Nu är det igen smoothies som gäller för min del. Ha det så bra!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar