2 september 2012

konfirmationsdag 2

På bilderna där uppe ser ni min nya hylla som jag och pappa på lördagen fick hem från ikea, lite impulsköp. Nu har det gått exakt ett år sedan jag själv blev konfirmerad och minns det som igår. Vädret var dock mycket varmare och soligare den dagen, vart är världen på väg... det är typ 5 grader ute?
På morgonen stack jag till gymmet varefter jag satt mig och göra läxor och äta grynost med tomat&soltorkad tomat, namnam. Sen lagade jag mig och efter det har jag gått hela resten av dagen på klackar på konfirmationsfester. Efter två dagar i rad med högklackade på fötterna värker mina fötter aningen, kan också bero av gårdagens promenad utan skor...
Var först med hela familjen på Amandas konffis och fick sedan skjuts därifrån till Vickys, som nog hade tagit slut vid det fallet jag äntligen dök upp. Har då ätit konffismat två gånger idag, alltid lika gott! Alltså det här blir snart en matblogg pga. att jag hela tiden skriver något om mat, nå voivoi jag gillar att äta god mat okei? Nu är jag då äntligen hemma igen, sitter på min säng och gör resten av läxorna. Har redan nu börjat stressa för skolan då läxorna bara blir fler och fler hela tiden, nå det finns inget annat val än att läsa. I morgon är det måndag och skola från 8-4, ahh great.

/sofia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar