6 september 2012

If it feels like you're not getting anywhere, just keep on going. In time... u will come somewhere

Än en gång har jag en till tråkig skoldag bakom mig, har dock varit en jätte bra dag för mig och varit på super humör trots några surprises som fick mitt mod att sjunka aningen. Skaffade också Abi-fest biljetter idag, eller ljuvligaste Saga skaffade också för mig samtidigt som hon själv köpte. Efter ett matematikförhör som inte riktigt gick så bra så slapp jag hem redan kvart över 3 varefter jag via hemmet drog till gymmet. Trivdes där i nästan två timmar under vilka jag fick tränat magen fötterna och rumpan, samt tänjt. Nu har jag en skön och belåten känsla, ai att jag älskar träna! Axeln värker igen så satan och bestämde mig för att äntligen gå och kolla upp den någon dag. Den har varit sjuk så pass länge att jag börjar misstänka att det på riktigt är något fel med den, får nu se när jag har tid med det. Tills dess blir det inte riktigt någon arm&axel-träning. Nu dushen sen skriva klart min novellanalys varefter jag ska o sova, i morgon på morgonen läkare... awesome.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar