24 september 2012

Welcome back from Barcelona

Fastän det inte varit någon varm sommar så känns det underligt att det redan är så kallt, frusit hela dagen i skolan och tänker inte ens tala om temperaturen ute. Mamma och pappa kom hem idag och hämtade med sig en massa Herbalife saker, väskor, iphone-skal, tarror till bilarna och liknande. Ett par souvenirer fick vi tjejer också, jag fick mina vita hollister-sweatpants jag kollat in en stund och bl.a. den Herbalife skjorta som stöder deras barnskyddsorganistation och syns på översta bilden och ett par till tränings-skjortor samt olika sorts dricksflaskor.
Var och bowlade i Hagalund sista timmen med jumppaklasserna och hade faktiskt roligt, minns inte när jag senast bowlat! Guuuud det tog en evighet att slippa hem, typ en timme från Hagalund hit hem till andra sidan Esbo. Är glad att jag går i skola här nära, skulle nämligen inte orka sitta varje morgon över en halv timme i buss eller tåg för att komma fram till stan eller liknande. På kvällen var jag på gymmet och drog en uthållighetsträning, 30min crosstrainer + 30min mountainclimber och tänker nu belöna mig med en skål mysli och skriva klart min novell för moddan.

/sofia

4 kommentarer:

  1. Och snälla ta bort de dä att man måst skriva massor koder fö att kunna kommentera. Tack och hej.

    SvaraRadera
  2. Var går du på punttis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. fysiosporttis i gröndal :) enligt mig ett ganska bra och billigt gym

      Radera