5 september 2012

Hello you!

Bjuder på en bild tagen för några dagar sedan, gillar att träningen äntligen
börjar synas någonstans.. små framsteg har man väll nått?
Orsaken till att det inte dykt upp något inlägg under de senaste två dagarna är att jag efter skolan båda dagarna haft jobb till 9, varefter jag bara lagat läxor och gått och lagt mig. Gjorde tidsinställda inlägg för dagarna med de dök tydligen aldrig upp?
Har då nu jobbat mina första 2 dagar på S-market och hittills verkar det helt jees, gillar det mycket mer än mitt gamla jobb! En av orsakerna är nog det att i mitt förra jobb hade jag inga jobbkompisar utan jobbade alltid ensam medan jag nu hela tiden har någon jag lite kan tala med.
I morgon har jag igen en sovmorgon vilket känns jätte skönt efter att ha jobbat kväll, att få vila ut riktigt ordentligt, och på kvällen blir det träning. Har varit nu två dagar i rad utan att träna, vilket är mycket för mig, då jag inte har haft lust med att byta ut mina sovmorgnar mot gym och har nu så mycket spring i benen så måste bara få slösa bort det på en hård träning. Ha de så bra!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar