12 september 2012

Pyjamaparty!

Ettornas välkomstsdag var idag vilket betydde att alla ettor gick runt i pyjamas, med varken smink eller fixat hår och med ett dynvar som en väska. Känslan jag hade kan gemföras med känslan man har när man är naken för det var exakt så jag kände mig, naken. Sista timmen på jumppan var det Move som gällde. Helt bra med tanke på att jag har funderat att kanske börja träna där så fick nu samtidigt prövat hurdant det är. Det var faktiskt helt okei och superfina nya träningapparater men i alla fall för tillfället så känns det som om jag skulle fortsätta där jag nu tränar, det känns så hemtrevligt där när man tränat där så länge och man vet var allting finns. Nå har ännu några jumppatimmar kvar på Move så kanske min åsikt ändras. Hade planerat en arm-träning tills idag vilken jag fick gjort där så nu är dagens träning avklarad. I morgon blir det på morgonen en MountainClimber uthållighetsträning före skolan och sedan efter skolan jobb så det kommer troligen inte dyka upp några inlägg förrän fredag-kväll. 
Så här ännu för att påpeka så köpte jag och Saga före jumppan varsin ProFeel- proteinrik cottage cheese kvarg som var jätte god! Innehåller 100kcal och 11g protein samt smakar den supergott och är mättande. Rekommenderar starkt!
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar