7 september 2012

Flickan med kreditkortet

Min dag började med blodprov och läkarbesök klockan 8 varefter jag köpte med mig morgonmål från Sellos Roberts coffeé på vägen till skolan. Rekommenderar starkt Roberts Frappe, riktigt god fastän inte nära heller lika ljuvlig som Starbucks! Efter två ganska slöa lektioner varav ena var modersmål där vi tittade på film och den andra bildkonst, så var dagen för min del slut. Jag och Ida skippade vår hål&Jumppatimme som var från 3-4 och stack klockan 1, efter bildkonsten, till stan för att shoppa. Min sista lön från cafeét dök nämligen upp på kontot igår och har under senaste tiden varit så desperat efter lite nya plagg så var en riktigt ordentlig shoppingsdag för min del. Ida är btw världens bästa shoppings-sällskap men tycker synd om henne efter denna dag när hon fick vänta på mig så länge och springa efter mig då jag inte kunde bestämma mig för vad jag egentligen skulle köpa. Troligen följer den tjejen inte med mig på flera shoppingsturer.. Har nu då bränt slut på typ hela min lön men är riktigt nöjd med det jag hittade, sällan hittar jag samtidigt så mycket jag gillar. Fick också hem mig den pärm jag velat ha, äntligen blir jag av med den stora klumppiga jag använt i nu närmare 2 veckor!
Vinröda highwaist byxor från Carlings. Impulsköp, blev helt förälskad i dem!
 Vit längre kofta från VeroModa
Beige tröja från VeroModa.
Skor till hösten från Dinsko. Svårt att få en bra bild i detta mörker, bättre blider kommer senare!

/sofia

2 kommentarer:

  1. okej märkte dehä inlägge först nu me sjukt fina skor :D!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack heidii ! :D dom e lite int så fina mer efter att ja använt dom flitit

      Radera