16 september 2012

Snuvig tjej här hej!

Min söndag har gått till att räkna matematikuppgifter samt till att snurra runt här hemma helt förkyld. Jag som varit så där lite förkyld i en evighet är nu helt superförkyld och har snart konsumerat en hel vessapappersrulle under denna dag. Annars har dagen varit jätte bra och har varit väldigt flegu och typ skrattat ihjäl mig och varenda liten sak. Det ville inte riktigt bli till något då pappa skulle hjälpa mig med matematiken då båda hela tiden fick skrattanfall. Var ute en sväng och fotade med syster i det vackra höstvädret som nu börjar bli på riktigt kallt, väntar riktigt på att få köpt uggs igen.
Sen gjorde jag också i ordning en inköpslista åt mamma och pappa då de åker till Barcelona nästa vecka, damn jag skulle göra vad som helst för att nu få åka iväg för en stund men skolan tynger på så måste släppa iväg den tanken.

Btw et superhälsosamt och gott mellis-tips. Grynost med blåbär. Är så sjukt gott!

/sofia

2 kommentarer:

  1. C'moon, hollister ? :D So last season

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klär mig i det jag själv tycker är snyggt och bryr inte mig om det är in eller out. (tilome så tycker jag att hollister räknas till ett av de märken som inte riktigt nånsin blir helt out) Hollisters kläder är något jag gillar helt massor så varför inte klä mig i det jag tycker är snyggt och som jag trivs i? :)

      Radera