20 september 2012

All you need is a little push..

Veckorna går nuförtiden väldigt snabbt, känns som om de skulle vara över i ett vips. Nu är det igen redan torsdag och det känns som om det just var måndag. Nå ja tänker inte klaga! Torsdagarna är på mitt schema de tungaste dagarna och är alltid alldeles slut på kvällen efter att ha försökt koncentrera mig hela dagen på de mest krävande timmarna. Som jag igår sade så var jag på helt superhumör, det humör har fortsatt ännu bättre idag och vet inte riktigt vad det beror på ... om de nu behöver bero på något, huvudsaken är väll att man är glad? På bildkonsten så editerade vi bilder i olika stilar vilket förklarar bilden i detta inlägg som är det jag åstadkom på timmen. Efter skolan blev det en visit via matbutiken för att få lite fyllning i skåpen här hemma varefter jag fick springa till bussen och åka hem. Hemma väntade momi&mofi redan och var helt ljuvligt att se dem, fastän jag gillar att vara ensam hemma så är det helt roligt att ha dem här. Kommer också att vara hemma hela veckoslutet med dem, alltså inget festande för denna tjej på helgen vilket nog är helt bra, att få vila ut riktigt ordentligt.
Idag fick jag äntligen träna! Inga läxor, inget regn och inget annat heller som skulle stå i vägen för min träning. Blev lite dubbelträning idag för att jag inte tränat på så länge, ben&armar, och nu mår jag super... ännu bättre än jag redan mådde om det ens är möjligt! Nu hoppar jag i dushen, sedan tänker jag lägga mig framför datorn och ta det lugnt med OTH. I morgon väntar en slö fredag med träning på kvällen.

Nu på veckoslutet kommer jag ha en massa tid och det var en tid sedan jag senast skrev en längre text, om åsikter och liknande. Undrar nu om ni skulle ha något speciellt ämne eller konflikt ni skulle vill höra  om? 

/sofia

4 kommentarer:

  1. ungdomarnas alkoholkonsumering XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah joo de kan ja skriva om, ett ämne jag faktiskt ganska järna skriver om xd

      Radera
  2. Oj tack för att du påminnde mig om OTH! Har inte kollat på de på länge, och fick kryckorna igår, så har nog ingenting annat att göra :-)

    SvaraRadera
  3. Ja e helt obsessed med den serien, så bra! :) o varsågod. Kryckor, ojnej vad har hänt?:o

    SvaraRadera