27 september 2012

Goals here I come!

lite mer bilder som jag och Saga tog på bildkonsten förra veckan.

Min dag började med träning på gymmet där 9 tiden och detta var tydligen en av de inte bra träningsdagarna. Har ibland sådana dagar då träningen bara inte på något sätt vill gå bra och det känns helt dåligt, detta var en av de dagarna, fick då till slut gjort en halvtimme lång slö magmuskel-träning som inte kändes någonstans. Var då på inte så bra humör när jag kom hem igen. Dushade, lagade nami sallad och åkte iväg till skolan för en provförberedande timme kl.12.30 som varade i ca 20 minuter då jag läste igenom morgondagens novell två gånger. Hade inget prov idag, skönt med lite halv-lediga dagar ibland.
Kontaktade igår en person som är väldigt insatt i ämnet sport och frågade då efter tips som skulle hjälpa mig med att nå mina mål. Träningen har då stannat lite och tycks inte hända några förändringar mer i min kropp hur jag än tränar (mhm kan bero på att jag nog borde förnya mitt träningsprogram) så han kollade då igenom mina matvanor och mitt träningsprogram och läste igenom listan på de saker jag nu är efter med träningen och vad jag vill ha hjälp med. Han mejlade sedan redan idag ett nytt träningsprogram åt mig och kan inte vänta på att jag slipper och prövar det! Själv trodde jag att jag åt för mycket och det orsakade att jag inte slapp någon vart men tydligen åt jag jätte rätt, till och med ännu smoothies och recovering-shakes blev satta in i schemat nu.
Nu tänker jag ta och göra lite anteckningar att läsa på inför moddaprovet och matematikboken tänkte jag också kika in i. Senare kanske jag drar till gymmet för att kompensera morgonen inte så träning med att prövad det nya programmet.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar