17 september 2012

All you need is a little push

Värsta stormen där ute! Det har blåsigt ordentligt hela dagen och när jag kom ut från gymmet där kring 19:30 så var det riktigt ordentlig storm med regn och blåst och mörker. Uj säger jag! Det är då måndag idag och en ny vecka igen. Skippade sista timmen som var gymnastik, dels för att det var punttis och jag inte orkade slösa 4€ på Move när jag ändå skulle träna på kvällen på gym där jag har kort, och dels för att jag lovat att vara med Oscar efter skolan. Vi stack då till oss och slöade här framför datorn och jobbade på bokrecensioner. Efter att han åkt så åkte jag med pappa till gymmet och när jag inte nu tränat på 3 dagar så känns det som en evighet senast som mina magmuskler jobbat. Måst nu på riktigt ta mig i kragen och fixa nya träningsprogram åt mig samt få träningen ordentligt igång igen! All you need is a little push..
Mitt recovering pulver har äntligen kommit så fick nu igen drucket en sheik här efter träningen. Insåg inte i tid att lite allt började ta slut så har varit utan mitt efter-tränings-pulver i något som känns som en evighet, nu väntar jag ännu på måltidsersättaren och ett par askar med preparat som borde komma här inom några dagar.
/sofia

4 kommentarer:

  1. Alltså shit va snygg tröja!! varifrån e den? hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. javet e den int! den e från ett ställe kallat "idas klädskåp" .. ta en titt in dit de e helt awesome! :)

      Radera
  2. Svar
    1. björkqvist. Och vi är bara vänner, inget annat! :D

      Radera