26 september 2012

Feelings före provveckan

 Bild från igår där ni också ser lite av vad jag hade på mig. Köpte skjortan för vad som känns som en evighet sedan på sommaren. Har inte använt den förrän nu, vet inte varför, har bara inte haft något att ha den med. Brun ut ser jag också, tycks ha hamnat LITE för mycket solpuder där. Idag var det då sista dagen före provveckan börjar och slutade redan ett vilket har fått dagen att kännas helt jätte lång. Lång med tanke på att jag oftast slutar 4 varefter jag går och tränar och när jag sedan är klar för att börja typ slappna av så är klockan redan där efter 8. Efter skolan så rullade Ida&Ida hit med skoter och satt och skrattade, planerade och talade om allt möjligt onödigt. Jag åkte till gymmet då de åkte iväg och drog en närmare 2h träning med både muskler, aerobisk träning och långa tänjningar.
Har funderat på att det kanske skulle vara på plats med att köpa en lite större träningsväska. Ska ha så mycket med till gymmet då jag nuförtiden också bär med mig shaker med återhämtnignsulver, handuk, m.m så det får inte riktigt plats i en ryggsäck mer. Behöver också köpa nya träningsskor, både utelenkkaren och inneskor till gymmet. En ny sport-Bh skulle det också sitta med. Aiai lönen kommer att gå som upp i rök när den dyker upp på mitt konto...
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar