3 september 2012

Monday

Har inte så mycket att skriva om idag. Mitt humör kan jämföras med vädret utanför för det har varit exakt likadant, regnigt och tråkigt. Därför får ni också en lika tråkig och grå bild. Frös hela dagen idag och gick med ytterjacka och halsduk på hela tiden, men har bara mig själv att skylla efter att ha gått barfota i ösregn. Läxor, projekt, gym och mer läxor. Borde också hinna läsa på en bok till finskan så att jag någon gång får skrivet en bokrecension av den, vill inte ha alla uppgifterna samlade till slutet av perioden.
I morgon har jag efter skolan min första jobbtur, jej! Nu känns det fortfarande roligt men som alla vet så varar den glädjen inte länge då jag igen minns hur tungt det är. Voivoi no får man lida här i livet.

Voi nej dessa osammanhängande inlägg!
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar